Heilmann i østrig ! |
Besvar
|
Side <12 |
| Forfatter | |
Jesper8dog
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Hvis TKD'er, så se medlems oplysninger
Føj til venneliste
TKD Medlem....
Medlem siden: 04.09.03 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 1658 |
Citér Svar
Sendt: 22.10.09 kl. 19:19 |
|
Toftdal: Det lyder sgu godt, hvis du mener det er nemt at skifte med mousse i ringen. Jeg skifter altid selv, og det vil jeg blive ved med. Lad mig lige se det en dag, når du flår skidtet af. Evt. demo stand i Brande
Klaus: det må være meget høje ambitioner og et utroligt niveau du har nået. Jeg er slet ikke på det stadie - tøffer rundt med mælkekassen på min køreligeudkanikkedreje530 her i Sdr. Røvløse, og helst ikke uden for asfalten, da det jo så vil gå helt galt
Den dag en 530 uden rekluse, styrdæmper og mousse simpelthen er stopklodsen for min videre udvikling kommer ikke. Iøvrigt hygger jeg mig altid når jeg kører = hyggeture. Ham der har mest udstyr i garagen når han dør, har taget fejl... Nå, lad os nu ikke komme helt op at ringe over lidt dimser
Fedt det du laver Jacob, og blæret stil at være hurtig og ydmyg på samme tid - godt gået af en ung knæjt
|
|
![]() |
|
Toftdal
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Føj til venneliste
Registreret gæst
Medlem siden: 14.02.06 Land: DK-Holstebro Status: Offline Beskeder: 263 |
Citér Svar
Sendt: 22.10.09 kl. 21:27 |
|
Klaus: Sig mig lige engang, læser jeg her at selveste DON K er begyndt at skifte dæk selv
Jesper: Snup du bare nogle hjul, dæk og mousse med til Brande, jeg har godt nok stadig ikke fået lov at lave "manuelt arbejde" med venstre arm, men jeg tror faktisk godt jeg kan klare det med en arm, hvis lige du er "hold ved montør"
Torkild
|
|
|
KTM 525 EXC '03
KTM 450 EXC '08 Garmin 60 CSx |
|
![]() |
|
Kristoffer
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Føj til venneliste
Registreret gæst
Medlem siden: 20.02.08 Status: Offline Beskeder: 87 |
Citér Svar
Sendt: 22.10.09 kl. 21:50 |
|
Fede film Jacob. Håber du er klar til at lære fra dig til os, der er efterladt herhjemme i anti-enduro Danmark, når du kommer hjem..
Man kan ihvertfald kun blive misundelig over de forhold, vores sport har dernede.. Mega fedt for dig, at du har mulighed for at nyde godt af det.
Mht. grej, så må det være op til den enkelte, hvad der gør netop ham til en "verdensmester". Jeg har selv Rekluse på min 530'er, og den har helt sikkert gjort nogle ting lettere i min opstart på sporten. Som nybegynder er det nogle gange rart, at man bare skal give gas på svære opkørsler og lign. uden at skulle bekymre sig om koblingspunkt m.m..
Samtidig er det fint med mig, når andre ikke synes Reklusen passer til deres kørestil. Jeg taber ikke noget ved, at de ikke ser lyset i min automatkobling.
Jeg kan heller ikke tage det så alvorligt, hvis folk afskriver den uden at have prøvet den eller synes det er "tøset", snyd el.lign.. Det må være deres "tab".
Samme holdning har jeg til styrdæmpere og hvad der ellers findes. Det meste af det har jeg ikke prøvet, men jeg er nysgerrig og synes det er spændende, når folk søger nye og bedre løsninger og er åben overfor andres erfaringer. Dog er jeg laaangt fra det punkt, hvor manglen af noget af det, skulle hindre min udvikling. Min største hindring vil nok altid være ringe muligheder for at få timer på geden.
Bagbremsen på styret nåede jeg aldrig at prøve. |
|
|
KTM 250 EXC '09
|
|
![]() |
|
KTM-Klaus
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Føj til venneliste
Registreret gæst
Medlem siden: 17.09.07 Land: Spanien Status: Offline Beskeder: 123 |
Citér Svar
Sendt: 22.10.09 kl. 22:23 |
|
Klaus: det må være meget høje ambitioner og et utroligt niveau du har nået. Jeg er slet ikke på det stadie - tøffer rundt med mælkekassen på min køreligeudkanikkedreje530 her i Sdr. Røvløse, og helst ikke uden for asfalten, da det jo så vil gå helt galt
Den dag en 530 uden rekluse, styrdæmper og mousse simpelthen er stopklodsen for min videre udvikling kommer ikke. Iøvrigt hygger jeg mig altid når jeg kører = hyggeture. Ham der har mest udstyr i garagen når han dør, har taget fejl... Nå, lad os nu ikke komme helt op at ringe over lidt dimser
Fik hvis trådt en over tærene hvilket langt fra var meningen, blot mine erfaringer (hvilke ikke betyder at de er rigtige, blot hvad der passer til mig, da mit niveau er lavt, har jeg brug for hjælpe midler...)
|
|
|
www.klaussorensen.dk
KTM 200 EXC 2009 KTM 990s Adventure 2007 BETA rev3 Trial 2005 Range Rover 3.9 V8 |
|
![]() |
|
Jesper8dog
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Føj til venneliste
TKD Medlem....
Medlem siden: 04.09.03 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 1658 |
Citér Svar
Sendt: 22.10.09 kl. 22:57 |
|
Nej Klaus du fik ikke trådt mig over tæerne. Jeg tog det som gas, så det fik du lidt retur af
Jeg sigter heller ikke efter tæertrådning med mine holdninger til de 3 dimser. Og nej, jeg har nærmest intet at have det i, men vi deler vel bare den smule erfaringer vi har. Udover det, vil jeg faktisk gerne høre hvad/hvorfor folk falder for diverse dimser. Jeg har såmænd ikke afskrevet noget som helst og er åben for at vende 180 grader, hvis det viser sig mine første antagelser ikke sad lige i skabet. Så måske jeg er med til Erzberg(som UMIDDELBART ikke siger mig en skid) næste år på XT 550 med rekluse, styrdæmper og Jolly Cola streamere henad siden Den æder 2-takt KTMére med mælk og mousse...
|
|
![]() |
|
ex-administrator
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Føj til venneliste
TKD Medlem....
Ex-prez og tidligere administrator Medlem siden: 25.01.03 Land: DK-7600 Status: Online Beskeder: 3633 |
Citér Svar
Sendt: 24.10.09 kl. 17:20 |
|
Sejt, 10 DK'ere til Erzberg! En repræsenterer TKD, resten DORMCK.
|
|
|
Søren
|
|
![]() |
|
heilmann
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Føj til venneliste
TKD Medlem...
Medlem siden: 14.05.07 Land: KGS- Lyngby Status: Offline Beskeder: 696 |
Citér Svar
Sendt: 24.10.09 kl. 17:32 |
|
Jeps.. det bliver satme godt... hmmmm Ud og løb..
glæder mig som et lille barn... håber jeg kan kvalificerer mig i prologen... meeeeen som jeg har sagt før er jeg jo ikke den store tilhænger af at køerer så vandvittigt stærkt... så de skræmmer lidt at blive anbefalet at geare ens maskine til at kunnne køre 160-170.... shit... og nåårh ja... lækkert HAR Endelig fundet en lejlighed hernede 2 værelser køkken osv møbleret (gamle møbler godt nok) men det ihvertfald langt bedre end at bo på et enkelt værelse uden køkkken og lave pasta i el-kogeren.... og nåårh ja så det lige 120 euro biligere end det enkelte værelse på den lokale kro !!!! Og en Mousse koster 120 euro.. sæ gæt hvad jeg lige har bestilt hehe ses derude... heilmann (nu i mental forberedelse til erzberg) glæder sig til at få bekræftet at det 6 gear skal bruges ehhe |
|
|
KTM 250 sixdays 09
250 exc 06 trials/test/ dele maskinen Kan ikke understrege hvor vigtigt det er at give gass !!!!! <a href="http://vimeo.com/videos/search:dkenduro">Mine nyere f |
|
![]() |
|
ex-administrator
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Føj til venneliste
TKD Medlem....
Ex-prez og tidligere administrator Medlem siden: 25.01.03 Land: DK-7600 Status: Online Beskeder: 3633 |
Citér Svar
Sendt: 24.10.09 kl. 18:21 |
|
Jeg må anbefale afbalancering. Det giver helt vildt mere stabil kørsel ved høj hastighed.
|
|
|
Søren
|
|
![]() |
|
heilmann
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Føj til venneliste
TKD Medlem...
Citér Svar
Sendt: 01.11.09 kl. 17:42 |
|
Nå... havde det sidste stykke tid prøvet at få plads til en tur til ERZBERG stenbrudet, meen den var selvfølgelig totalt udsolgt så havde planlagt at kører lidt cross træning denne lørdag..
men fredag eftermiddag ringede markus som jeg har mødt hernede, hans kammerat var en smule utilpas, og vidste hvor meget jeg gerne ville med, så han syntes det var dumt han tog en plads og sikkert ikke ville få noget ud af dagen så AFSTED KOM JEG
om morgen en blev vi alle 45 delt ind i grupper, og markus sørgede "vendligt" for at jeg kom i den svære gruppe... (er normalt meget tilbage holdende, men nu når man ska kører løbet ville det da være for dumt ikke at vælge den gruppe med et høje niveau, så har man da en fornuftig indikation på ens eget niveau ) Tror i lige man glæder sig til at komme ud og kører når man ser sådan en udsigt Ja tro det eller ej det ku man faktisk godt "kører" igennem.. !! jeg ved ik hvordan, men fik ihvertfald mig selv igennem uden at stå af cyklen.. det mig stadig en gåde hvordan det ku lade sig gøre, (måske periodisk talent hehe. )
en gut i gruppen der måtte kæmpe lidt... (det måtte vi alle den dag )
det var en helt fantastisk dag, og vi fik kørt en del af sektionerne der blir kørt i "løbet" til sommer så det er fedt at have fået lidt indikationer om hvor jeg selv ligger... Ting der kan gøres bedre til næste gang Nyt dæk der ik har gået 50 timer
Skal i meget bedre kondition ( når det kører for mig, klarede jeg langt de fleste udfordringer, meeen hvis jeg gik i stå og måtte kæmpe meget med cyklen ku jeg mærke at det derefter gik ud over mine tekniske evner ) skal i mental forberedelse til at kører prolog... det siger mig altså intet at kører over 120 ... og lige den sidste, jeg tror sku jeg køber mig en trials maskine, det skulle være en super måde at højne ens teknik til de svære passager. |
|
|
KTM 250 sixdays 09
250 exc 06 trials/test/ dele maskinen Kan ikke understrege hvor vigtigt det er at give gass !!!!! <a href="http://vimeo.com/videos/search:dkenduro">Mine nyere f |
|
![]() |
|
JesR
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Føj til venneliste
Registreret gæst
Medlem siden: 10.04.06 Status: Offline Beskeder: 68 |
Citér Svar
Sendt: 02.11.09 kl. 17:40 |
|
Grüss Gott, Jacob.. Fede billeder + film!!! ser sgu lækkert ud, hvilken by bor du i?Kanon uddannelse, du siger til hvis du skal bruge lidt lektiehjælp når du kommer hjem.. hvis det går efter planen skulle jeg gerne være færdig til sommer
mvh Jes
|
|
|
Husqvarna 450 2006 ind.reg
KTM 250 sx ind.reg KTM 525 sx |
|
![]() |
|
heilmann
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Føj til venneliste
TKD Medlem...
Citér Svar
Sendt: 02.11.09 kl. 18:03 |
|
jo mange tak, *
Jamen bor i en mindre byg "Voitsberg" 30 km vest fra graz, ... Mht uddannelsen så håber jeg os jeg blir glad for den, når jeg kommer tilbage til sommer starter den sådan rigtigt på M1... :D |
|
|
KTM 250 sixdays 09
|
![]() |
|
Sonny B
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Føj til venneliste
TKD Medlem...
Medlem siden: 12.09.06 Land: DK/USA Status: Offline Beskeder: 726 |
Citér Svar
Sendt: 10.11.09 kl. 07:26 |
|
Hva med en TKD-tur til Die osterreichen flaechentassen??
|
|
|
Det er et spørgsmål om prioritering
Klik for ADVrider!! Maxi Puch KTM 950ADV Honda XR650R Yamjader: TT350 WR450R WR450F |
|
![]() |
|
JesR
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Føj til venneliste
Registreret gæst
Medlem siden: 10.04.06 Status: Offline Beskeder: 68 |
Citér Svar
Sendt: 09.12.09 kl. 15:44 |
|
Pas på ham her, når du skal til Erzberg...
|
|
|
Husqvarna 450 2006 ind.reg
KTM 250 sx ind.reg KTM 525 sx |
|
![]() |
|
heilmann
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Føj til venneliste
TKD Medlem...
Citér Svar
Sendt: 09.12.09 kl. 20:26 |
|
hehe ja hans stråle vil man nok nødig ligge i
|
|
|
KTM 250 sixdays 09
|
![]() |
|
Martin Andersen
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Føj til venneliste
Næstformand
Medlem siden: 08.12.06 Land: Danmark Status: Online Beskeder: 612 |
Citér Svar
Sendt: 09.12.09 kl. 22:55 |
|
|
|
Mvh
Martin Andersen Honda XR650R (Til Salg) Yamaha XTZ750 KTM EXC450 Yamaha XT 250 |
|
![]() |
|
heilmann
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Føj til venneliste
TKD Medlem...
Citér Svar
Sendt: 09.12.09 kl. 23:33 |
|
Jeps i kommer bare ned når der er erzberg rodeo. tror også dormck kommer..
|
|
|
KTM 250 sixdays 09
|
![]() |
|
TTorben
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Føj til venneliste
Registreret gæst
Medlem siden: 13.04.04 Status: Offline Beskeder: 110 |
Citér Svar
Sendt: 10.12.09 kl. 23:21 |
|
ja nogle af os kommer og kigger
Gaffa
|
|
![]() |
|
gregg
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Føj til venneliste
TKD Medlem...
Medlem siden: 17.12.03 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 789 |
Citér Svar
Sendt: 11.12.09 kl. 13:56 |
|
Fik du købt de trial?
|
|
|
Gregg J. Flower - Hillerød
Faktum er sandhedens modpart |
|
![]() |
|
heilmann
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Føj til venneliste
TKD Medlem...
Citér Svar
Sendt: 11.12.09 kl. 14:29 |
|
Hey gregg
uh ha en trial trækker en del.. meen ska lige have økonomien til at hænge helt sammen men det burde blive muligt.. jeg SKal ha sådan en |
|
|
KTM 250 sixdays 09
|
![]() |
|
Sonny B
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Føj til venneliste
TKD Medlem...
Citér Svar
Sendt: 13.12.09 kl. 12:21 |
|
Har en billigt til salg.... |
|
|
Klik for ADVrider!! Maxi Puch KTM 950ADV Honda XR650R Yamjader: TT350 WR450R WR450F |
|
![]() |
|
heilmann
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Føj til venneliste
TKD Medlem...
Citér Svar
Sendt: 07.02.10 kl. 21:11 |
|
hmmm Hva pokker har jeg nu roddet mig ud i ?
har lige meldt mig til et løb i begyndelsen af marts, det er et 3 dags arrengement med 2 løb... fredag er træning lørdag er XC (cross crountry) løbet hvor i man kvalificere sig til søndagens løb som skulle være lidt alla erzberg. 4 timer til at kører ca 35 kilometer VIDEO HER Søndag køres "NO FEAR NO LIMITS" løbet.. bliver fanme sjovt at prøve grænser mod de RIGTIGT dygtige, kan se et par "kendte" kører på start listen så det blir sku spænende.. Bliver sku fedt (selv om det er ufornuftigt) at ligge hovedet under armen og se hvor langt man kommer
så nu må sneeen sku godt til at forsvinde så man jeg kan komme igang med kørsels træningen.. selv om det sjovt får man sku ikke så meget ud af at kæmpe sig igennem 30 cm dybt tø sne..
skal selvfølgelig nok lave endnu en film fra løbet det kræver dog at jeg når at få byttet mit hjelm kamera til en nyt (så vi på nr 3 hehe) ps, tages der imod sponsorrater da jeg ikke har fået løn siden 10 december da firmaet er i økonomiske problemer, dog køer lønnen normalt igen far den 10, og den fortabte løn kommer senest til april meen alligevel !
Hilsner fra det kolde og snedækkede |
|
|
KTM 250 sixdays 09
|
![]() |
|
B. Vest
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Føj til venneliste
TKD Medlem...
Medlem siden: 22.07.08 Land: DK- Esbjerg Status: Offline Beskeder: 876 |
Citér Svar
Sendt: 07.02.10 kl. 22:34 |
|
hvad er der sket med dine kameraer da? og lyder cool
|
|
|
Mvh. Bjørn Vest Hansen.
Mine Billeder og Video Er holdt op med at blinke... Det rager sku ikke folk hvor jeg skal hen! |
|
![]() |
|
Mikael
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Føj til venneliste
Registreret gæst
Medlem siden: 13.12.09 Land: Danmark - 7600 Status: Offline Beskeder: 92 |
Citér Svar
Sendt: 07.02.10 kl. 23:11 |
|
Lyder jo herligt med noget konkurrence til dig.
Ps: Har hørt at fejlen var at kameraet ikke var Viosport...men det er kun rygter!!
|
|
|
KTM 950 Adv-s 63000km
Excel-21/18, Emig, scotts, 2-1, 16/45, singeldisc/high fender, KTM 530 EXC-R 100t Scotts damper, Reklused, LHRB, 13/50(www.Dirtricks.com), Garmin 60csx, |
|
![]() |
|
heilmann
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Føj til venneliste
TKD Medlem...
Citér Svar
Sendt: 08.02.10 kl. 17:26 |
|
ja michael viosport er mere staerkt men MEGET dyrere uhändterligt og därligere kvalitet og sä vil min mac ikke arbejde med filerne.. Men ja hvis nogle der ude vil bytte et sprit nyt holdr til et vio sport vil jeg maaske gerne.. da de äbenbart ikke holder til mig http://www.youtube.com/watch?v=8v3u68tegzc&feature=related endnu et klip maaske man skulle begynde paa at tage armboejninger med det samme... og husk dette er kun fra soendagens loeb der er ogsä et 2,5 times loeb om loerdagen der bestemmmer raekke foelgen man blir sendt af sted i, om söndagen... sä loerdag er sikkert mere vigtig end man tror pga det er noget skidt at staa i kö til op og nedkörslerne |
|
|
KTM 250 sixdays 09
|
![]() |
|
Ziegler
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Føj til venneliste
TKD Medlem..
Medlem siden: 03.09.09 Land: DK Status: Offline Beskeder: 33 |
Citér Svar
Sendt: 08.02.10 kl. 17:56 |
|
Hej Heilmann
Med den gratis Mpeg Streamclip kan du konvertere alle kendte filmformater til noget Mac'en kan tygge i... http://www.squared5.com/ Mvh. Ziegler |
|
|
Yamaha XT660Z Ténéré 09
|
|
![]() |
|
heilmann
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Føj til venneliste
TKD Medlem...
Citér Svar
Sendt: 02.03.10 kl. 22:34 |
|
Croatiens udgave af ERZBERG rodeo, kørers i denne weekend fra fredag til søndag og strækker sig over 3 dage og indeholer 2 løb… og jeg den ”dumme Dänen” har selvfølgelig meldt mig til,
De 2 løb der kørers lørdag os søndag er yderst forskelllige lørdag er et 2,5 timer enduro/ cross crontry løb indeholdende svære enduro opkørsler, dæk træstammer og noget cross bane . Lørdagens løb er foruden et selvtændigt løb også kvalifikation til det store NO FEAR, No limits løb der kører om søndagen Det er meget alle erzberg konceptet 35 km hard core enduro og 4 timer til at gennemføre. Man bliver sendt 1, og 1 af sted i række følge fra lørdagens løb. Og jeg er Jo som altid klar på en udfordring så længe primær formålet er at forbruge urimelige mængder benzin af på kortest mulig distance.. Jeg har den seneste periode så småt begyndt på at arbejde med min fysik, min plan er at være 8 kg lettere når jeg kommer hjem fra østrig og i en hel del bedre kondition, den fysiske styrke er pt ikke min største svaghed, ikke på grund af jeg er bum stræk men at man i sporten reelt ikke har brug for at være skipper skræk så længe man har den rigtige teknik, Jeg er på halvanden måned gået fra at veje 83 kg til at veje 78, mine tider på 9 km var i starten ca 55 minutter og ligger nu stabilt på 42 minutter. og i går prøvede jeg at presse mig godt i bund og løb først de 9 km på 42 minutter for direkte bagefter at sætte mig op på cyklen og kører 19 km på 43 minutter.. så det jeg okay tilfreds med.. dog skal dette forbedres en helt del. Jeg kører på en næsten ny 250 ktm sixdays, og jeg kun har kørt købs prøve turen på . og har i forvejen maks kørt 50 km på enduro 2 taktere inden løbet så fredagens frie træning bliver super vigtig for at få styr på cyklen, jeg har dog lavet mine grund indstillinger på affjedrigen fra min gamle 450 exc, og ellers lave et masse detaljer som sikring af gaskabel, sat greb strop i bagskærmen monteret mousse og sådan nogle små ting som er gode at have styr på… Er mildest talt YDERST spændt på at kører på den nye ged !! Løbets afvikling Fredag- 4 timers fri træning på enduro/ cross cruntry banen.- her er mine planer at få styr på cyklens affjredring, lært at kører banens udfordringer (opkørsler, trastammer osv) samt springe cross delens hop, det med hoppene er jeg meget opsat på skal lykkes om fredagen da jeg ikke har lyst til at tage nogle dumme chancer om lørdagen og prøve at springe et hop under race condtions hvor man er pressede af andre, og i en ufornuftig sinds tilstand pga den pumpende andrenalin Lørdag 2,5 timer løb (kvalifikation til søndags hoved løb) lørdagen er svær for mig at ”planlægge” da mit hoved mål for weekenden er at genneføre de svære 35 km om søndagen… og jo bedre jeg placere mig jo længere fremme i start rækken starter jeg næste dag, så en ringe placering om lørdagen vil betyde at hele søndagen skal bruges på at kæmpe med folk der er kørt fast og kæmper på den i forvejen sævre rute, og dette vil helt sikkert umuligt gøre at gennemføre de 35 km så lørdagens taktik må nok lyde på at give den relativ god gass og komme forbi så mange som muligt, uden at al energi ud af kroppen til næste dag… Søndag No Fear No Limits. man bliver sendt af sted 1 og 1, min plan bliver at tage det roligt på de nemme sektioner holde et godt flow og konservere min energi til de sævre tekniske passager jeg ved der kommer, og så ellers KÆMPE som en hest for at klare det.. sidste år gennemførte vidst nok kun 10 % af starterne inden for tidsbegrænsningen. Og hold kæft jeg er ked af at mit hjelm kamera er til rep i danmark øv øv øv se evt denne lille film http://www.youtube.com/watch?v=Hqis98CRATo&feature=related og http://www.youtube.com/watch?v=HBina4NNfd0&feature=related og http://www.youtube.com/watch?v=icRYFWyesn4&feature=related |
|
|
KTM 250 sixdays 09
|
![]() |
|
RasmusH
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Føj til venneliste
TKD Medlem...
Medlem siden: 16.10.06 Land: Amager Status: Offline Beskeder: 326 |
Citér Svar
Sendt: 02.03.10 kl. 23:41 |
![]() ![]() først ![]() så ![]() og til sidst ![]() |
|
|
Mvh
Rasmus Hauch Husky 610 Nightriderstyle Fuel is a great substitute for brains!! PROUD MEMBER OF THE DREAMTEAM,TJUHEJ 2009 AND 2010 |
|
![]() |
|
RasmusH
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Føj til venneliste
TKD Medlem...
Medlem siden: 16.10.06 Land: Amager Status: Offline Beskeder: 326 |
Citér Svar
Sendt: 11.03.10 kl. 15:50 |
|
Vi vil høre hvordan det gik....
|
|
|
Mvh
Rasmus Hauch Husky 610 Nightriderstyle Fuel is a great substitute for brains!! PROUD MEMBER OF THE DREAMTEAM,TJUHEJ 2009 AND 2010 |
|
![]() |
|
Sonny B
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Føj til venneliste
TKD Medlem...
Citér Svar
Sendt: 13.03.10 kl. 00:54 |
|
Hallo...?
Hva skete der??
|
|
|
|
![]() |
|
Besvar
|
Side <12 |
| Skift forum | Forum Tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare beskeder i dette forum Du kan ikke slette dine beskeder i dette forum Du kan ikke redigere dine beskeder i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |