Formand: 
Johnny Norrild 
mail 
 Næstformand:
 Martin Andersen
 mail
Forum Start Forum Start >Blandet >Rejser og Adventure
  Aktive emner Aktive emner
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

HUMM 2010

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
  Emne Søg Emne Søg  Emne Funktioner Emne Funktioner
Sleipnir Se Drop Down
TKD Medlem..
TKD Medlem..

Medlem siden: 23.11.09
Land: Danmark
Status: Offline
Beskeder: 68
  Citér Sleipnir Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: HUMM 2010
    Sendt: 14.02.10 kl. 23:21
Hej folkens

Jeg har lige meldt mig til årets HUMM - http://www.horizonsunlimited.com/humm/
Er der andre der har overvejet denne? Måske ka' vi følges ad.

Jeg deltager i klassen "over 645 ccm, off-road" på en AT'er fra 2003 Afro

Regner med at køre herfra (Kbh.) den 24.7., mhp. at lande i La Molina den 26.7. sidst på eftermiddagen - stille og roligt.

/Lars

Til top
karl johan Se Drop Down
Registreret gæst
Registreret gæst

Medlem siden: 12.05.08
Beskeder: 66
  Citér karl johan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15.02.10 kl. 02:55
Hej har tidligere lavet et indlæg om samme  
jeg ved dog ikke på nuværene tidspunkt om jeg kan deltage grundet jeg pt er i Columbia påvej nord med sejlbåd over Darien cap til Panama.
og ved ikke om motorcyklen når at komme hjem til dk inden, ved heller ikke med økonomien og knallerten skal have det store service når den er hjemme igen bla grundet nærkontakt med et vejarbejdeskildt forleden.
Men vil super gerne derned men har lige
Panama, Costa rica ,Nicaracua,El savador, Honduras, Guatamala, Belize, Mexico og lidt af USA at køre igennem først så det kan være en lille pause fra motorcyklen måske ville være på plads.
Men der er nok andre der er friske
hilsen Karl johan
Er vacineret mod GUL feber nu håber jeg bare jeg ikke får ORANGE feber
Til top
Sleipnir Se Drop Down
TKD Medlem..
TKD Medlem..

Medlem siden: 23.11.09
Beskeder: 68
  Citér Sleipnir Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15.02.10 kl. 09:37
Ja, ja, jaaaa . . . . . .
Som om vi gider at høre om din tur i sud amerika   1356d

Nej, spøg til side. Når du det og er økonomien til det, så kunne det da være hyggeligt.
I første omgang, så håber jeg du får nogle fede oplevelser derovre. Så må vi se om du skal med til Pyrenærerne.

Go' tur!
/Lars
Til top
Rosinante Se Drop Down
TKD Medlem...
TKD Medlem...

Medlem siden: 14.04.09
Beskeder: 101
  Citér Rosinante Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15.07.10 kl. 08:08

Lars og jeg skal til HUMM 2010 i Pyrenæerne. Er der mon nogen som har gode tips til MC-overnatning og spisesteder på vejen derned. Ruten går forbi Hamborg, Nienburg, Warstein, Siegen, Limburg and der Lahn, Sarrebourg, Sainte Marguerite, Lure, Pontalier, Corbonod, Montferrat, Alés, Lodéve og ender i La molina i Spanien.

Henriette
BMW F650GS LOVER
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down