Formand: 
Johnny Norrild 
mail 
 Næstformand:
 Martin Andersen
 mail
Forum Start Forum Start >Arrangementer >Arrangements diskussion
  Aktive emner Aktive emner
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Klubaftener

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
  Emne Søg Emne Søg  Emne Funktioner Emne Funktioner
gregg Se Drop Down
TKD Medlem...
TKD Medlem...

Medlem siden: 17.12.03
Land: Denmark
Status: Offline
Beskeder: 789
  Citér gregg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Klubaftener
    Sendt: 09.03.10 kl. 20:44
Hvornår genoptager vi klubaftenerne? Jeg forslår vi holder det om onsdag i år (noget med mange børn der gå til dit og dat hver tirsdag).

Og så har jeg en kammerat, Mads, der med sin ny 450 er ellevildt til at møde andre knoptosser og ikke mindst glæder han sig til at lege.

Hvad med næste onsdag (den 17.) hvis der er stædig is og sne triller vi derned i verdens fedeste bil !!!
Gregg J. Flower - Hillerød

Faktum er sandhedens modpart
Til top
Sørennissen Se Drop Down
TKD Medlem...
TKD Medlem...

Medlem siden: 26.08.06
Land: Denmark
Beskeder: 511
  Citér Sørennissen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09.03.10 kl. 21:08
Klubaftener har da aldrig været taget af tapetet, folk har bare glemt at komme! Jeg kommer lige fra klubaften, og vi var ikke mange! Nu har jeg siddet deroppe hele vinterenConfused og ventet på at der kom nogen....eller...

For mig at det et fedt hvilken dag, så hvis onsdag kan flytte lidt flere end tirsdage, er det da et forsøg værd.

Verdens fedeste "bil" siger du! Var det dig der havde været nede om Nordisk Perlite og papiruld på din 4 hjulsdims? Der var spor i weekenden. Du er bustet Gregg!
Søren N

Til top
parry Se Drop Down
Klubhusudvalg
Klubhusudvalg

Medlem siden: 22.02.09
Land: Danmark
Beskeder: 146
  Citér parry Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09.03.10 kl. 23:11
Jeg syntes at vi skal køre det om tirsdagen som hidtil, for eksempel for jeg min knægt om onsdagen og kan ikke komme der op der.

og hvor mange er det det drejer sig om?
Robin Parry
Nu med en ktm 400 exc the dark one
zumo 550
Klubhusudvalget
begge cykler er låst inde med alarm og gps sender,så til alle jer tyve FUCK OFF

Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down