Klubaftener |
Besvar
|
| Forfatter | |
gregg
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Hvis TKD'er, så se medlems oplysninger
Føj til venneliste
TKD Medlem...
Medlem siden: 17.12.03 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 789 |
Citér Svar
Emne: KlubaftenerSendt: 09.03.10 kl. 20:44 |
|
Hvornår genoptager vi klubaftenerne? Jeg forslår vi holder det om onsdag i år (noget med mange børn der gå til dit og dat hver tirsdag).
Og så har jeg en kammerat, Mads, der med sin ny 450 er ellevildt til at møde andre knoptosser og ikke mindst glæder han sig til at lege. Hvad med næste onsdag (den 17.) hvis der er stædig is og sne triller vi derned i verdens fedeste bil !!! |
|
|
Gregg J. Flower - Hillerød
Faktum er sandhedens modpart |
|
![]() |
|
Sørennissen
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Føj til venneliste
TKD Medlem...
Medlem siden: 26.08.06 Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 511 |
Citér Svar
Sendt: 09.03.10 kl. 21:08 |
|
Klubaftener har da aldrig været taget af tapetet, folk har bare glemt at komme! Jeg kommer lige fra klubaften, og vi var ikke mange! Nu har jeg siddet deroppe hele vinteren
For mig at det et fedt hvilken dag, så hvis onsdag kan flytte lidt flere end tirsdage, er det da et forsøg værd.
Verdens fedeste "bil" siger du! Var det dig der havde været nede om Nordisk Perlite og papiruld på din 4 hjulsdims? Der var spor i weekenden. Du er bustet Gregg!
|
|
|
Søren N
|
|
![]() |
|
parry
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Føj til venneliste
Klubhusudvalg
Medlem siden: 22.02.09 Land: Danmark Status: Offline Beskeder: 146 |
Citér Svar
Sendt: 09.03.10 kl. 23:11 |
|
Jeg syntes at vi skal køre det om tirsdagen som hidtil, for eksempel for jeg min knægt om onsdagen og kan ikke komme der op der.
og hvor mange er det det drejer sig om?
|
|
|
Robin Parry
Nu med en ktm 400 exc the dark one zumo 550 Klubhusudvalget begge cykler er låst inde med alarm og gps sender,så til alle jer tyve FUCK OFF |
|
![]() |
|
Besvar
|
| Skift forum | Forum Tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare beskeder i dette forum Du kan ikke slette dine beskeder i dette forum Du kan ikke redigere dine beskeder i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |